lördag 7 december 2013

Dags att komma igång med Google +

Det är väl ingen större hemlighet att jag är förtjust i Google's tjänster och specielt G+ som jag tycker är totalt överlägset facebook och twitter. Har länge tänkt att jag skulle försöka få till en liten videoguide kring hur man kommer igång med sitt Gplussande. Igår så fick jag tummen hur baken och gjorde ett litet försök. Dessvärre blev den ganska lång, en bit över 20 minuter.

Jag hoppas dock att den ger dig som är ny på G+ eller känner att du vill se vad tjänsten har att erbjuda lite hjälp att komma igång.

Och missa inte "Svenska spöken" !



Guiden lgger på min sida för diverse guider http://guider.onlinesupport.nu.




Avslutar väl posten med "vår" nationalsång :-)



Ger du G+ en chans så tycker jag att det vore trevligt att få dig i mina cirklar :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar